(Α.Κ.)Οι κυνηγότοποι της περιοχής μου


Οι κυνηγότοποι της περιοχής μου (Α.Κ.)Οι κυνηγότοποι της περιοχής μου (Α.Κ.)


Είμαι  κυνηγός που γεννήθηκα στην Αθήνα έτσι είπα να μιλήσω για τους κυνηγότοπους που έχουμε εδώ, που παρ όλους τους περιορισμούς που μας έχουν κάνει στην Αττική κάτι έχει μείνει και για εμάς εδώ για να πάμε να κάνουμε τις περιπετειούλες με κάποια μικρά κυνήγια.
Εγώ κυνηγάω αρκετά και συχνά στον τόπο μου και βέβαια αραιά και που πάω σε όλη την Ελλάδα ανάλογα την περίοδο.
Βέβαια δεν αποκαλύπτω τις ονομασίες των κυνηγότοπων για ευνόητους λόγους και νομίζω πολλοί που έχουν κυνηγήσει σε αυτά τα μέρη σίγουρα θα τα γνωρίσουν και θα θυμηθούν στιγμές κυνηγίου καλές η κακές.
Οι φωτογραφίες δείχνουν τα μέρη που πάω και λίγο το φτωχό μου κυνήγι που έχω κάνει με πολύ περπάτημα όμως διότι και αυτό μου αρέσει πολύ και βιντεακι με μένα όλα είναι στην Αττική.
Σε πάρα πολλές περιοχές της Ελλάδας έχω πάει αλλά δεν τις κοινοποιώ ούτε τις αναφέρω διότι νομίζω από δεοντολογικής πλευράς παρόλο ότι πολλές τις ζηλεύω για τα κυνήγια τους, δεν θέλω να τις προβάλω εγώ, αυτό πρέπει να το κάνουν οι συνάδελφοι αυτών των περιοχών και καλά είναι να μην αναφέρουν τις ονομασίες των κυνηγότοπων.
Αν θέλετε κάτι να σχολιάσετε από κάτω από την ανάρτηση πατήστε σαν ανώνυμος η επώνυμος.

Ευχαριστώ Απόψεις Κυνηγών Α.Κ.












Για εμάς τους κυνηγούς ένα βραχάκι για κάθισμα και μια πέτρα για τραπεζάκι είναι ότι πρέπει για να ξαποστάσουμε για ένα καφεδάκι!






























VIDEO





Δεν υπάρχουν σχόλια: