Το Κυνήγι είναι μια ευκαιρία να απολαύσουμε και την Φύση!



Σαν κυνηγός το κυνήγι το έχω συνδυάσει και με άλλα πράγματα, δεν είναι αυτοσκοπός να σκοτώνω τα θηράματα ντε και καλά, αυτό μέσα μου υπάρχει σαν ένστικτο αλλά με μέτρο όμως,  διότι πρέπει να σκεφτόμαστε και το περιβάλλον και μάλιστα από συμφέρων για χάρη του κυνηγίου.
Εγώ το συνδυάζω με την περιπέτεια και την εκπαίδευση των αντανακλαστικών μου, νέες περιοχές που ανακαλύπτω, και σίγουρα η Φύση με τα τοπία της, σε συναρπάζει καμιά φορά αν είσαι και λίγο ρομαντικός.
Με το κινητό η μια μικρή φωτογραφική μηχανή βγάζω όποτε έχω ευκαιρία και καμιά φωτογραφία που μπορεί να μην έχει ευκρίνεια λόγω λίγων πιξελς αλλά αποτυπώνει την στιγμή και την εικόνα όσο γίνεται, σίγουρα δεν μπορεί να δήξει την πραγματικότητα, εμένα όμως μου φέρνει στο μυαλό το θέμα, και αν έχω κάνει και καλό κυνήγι, ωραία ανάμνηση!

Δεν γραφω πια μέρη είναι για ευνόητους λόγους, αν και μερικοί συνάδελφοι που έχουν κυνηγήσει σε αυτά, θα τα καταλάβουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: