Η Κρίση και η συνέπειες της στο Κυνήγι!





Αυτό το θέμα με την κρίση έχει και εμάς τους κυνηγούς ενοχλήσει πολύ.
Πολλούς που έχουν οικονομικά προβλήματα, αλλά ακόμη και φίλους της παρέας τους, που δεν μπορούν να τους ακολουθήσουν, ή το κόστος μετακινήσεων με τοσα διόδια, που έχει γίνει για την μεσαία τάξη των κυνηγών απαγορευτικό, μας έχει πειράξει.
Όλα αυτά μας έχουν στεναχωρήσει, διότι αυτή η αγάπη για το κυνήγι είναι η διαφυγή από την καθημερινότητα,  η άσκηση του μυαλού και του σώματος που σου δίνει την δύναμη να πας στην οικογένεια σου ή στις εργασίες σου με ποιο όρεξη.
Ξέρω ότι πολλοί από εμάς έχουν βρει κάποιες ευκαιριακές εναλλακτικές λύσεις και τους καταλαβαίνω ότι το σαράκι του κυνηγού δεν βγαίνει από μέσα μας με τίποτα.
Η μπάλα έχει πάρει και εμένα και πλέον έχω μείνει από παρέες και εκτός δυο τρεις φορές που πήγα λίγο μακριά, κυνηγάω στον χώρο μου Αττική που το κυνήγι είναι και λίγο και επίπονο, αλλά πάντα ζω με την ελπίδα ότι κάτι καλό θα προκύψει στο μέλλων.
Το καλό της υποθέσεις είναι ότι στα είδη κυνηγίου δεν έχουν αυξηθεί οι τιμές όσο άλλα πράγματα εκτός τα καταναλωτικά και διατροφικά είδη σκύλων που λόγω αγάπης των κυνηγών προς αυτά τους εκμεταλλεύονται κάποιοι.
Αυτά από τον Α.Κ. σαν προβληματισμός που τον είχα μέσα μου και είπα ας το βγάλω έξω μου μπας και εκτονωθώ! γιασας φίλοι μου όσοι με διαβάσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: